septemberjul

inatt spenderades med mig själv på en kall balkong med cigg och stjärnskådande. jag tänkte då och kom fram till både det ena och det andra (om du just tänkte på hata göteborg så kan jag meddela att det gjorde jag med! stjärnsystrar!) så nu har jag bestämt mig för att börja leva i soffan och se på sunes jul varvat med greveholm varvat med harry potter-filmerna varvat med en massa te och mat. så nu kommer jag bli fet. eller alltså, jag kommer gå från "fet" till "överextremtjävlaasäckligtsuperfet", så se upp! och förresten så hatar jag nog män. jag menar, det är fysiskt möjligt att både hämta pizza och byta blöja på sitt barn samma dag, det är inte att överanstränga sig!
nu funderar jag starkt på att baka lussebullar.

xoxo
denise

Kommentarer
Postat av: malva

åh denise, jag vill också baka lussebullar och bli fet! jag tror bestämt jag ska äta lite till lasagne!

2010-09-22 @ 17:18:58
Postat av: denise

åh malva, jag tror bestämt vi är stjärnsystrar! eller typ späcksystrar! lasange!!!!! <3<3<3<3

2010-09-22 @ 18:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0