svar på tal



jag skrev ju som ni vet ett inlägg om jackie ferm, där jag beskrev mina nyfunna känslor för henne.
nu verkar det som om en viss person, ja jag vet att ni vet att jag pratar om malva, inte tycker detta är okej av någon anledning. därför har det nu blivit, enligt mig, en helt onödig konflikt mellan henne och mig som hade kunnat undvikas om inte hon hade hanterat situationen så omoget som hon har.
jag tänkte nu att jag, för att undvika framtida missförstånd, ska dra hela historien i kort så att alla vet vad som faktiskt har hänt.

för något år sedan så var jag och malva kruber (tjejensomkangrejen.blogg.se) ett par. hon var min första flickvän och jag hennes, så det var ganska speciellt. vi var tillsammans ganska länge men efter ett tag så kan man väl säga att vi växte ifrån varandra och jag valde senare att bryta.
jag och malva umgås fortfarande och har, fram tills nu, varit goda vänner.
för en tid sedan så blev malva väldigt förälskad i jackie ferm. det var inget mer med det, jag tyckte att det kanske inte var det bästa valet av eventuell flickvän men vet idag bättre och att mina dåtida åsikter om jackie byggde på lögner och fördommar.
det som nu hänt är att även jag fått upp ögonen för jackie ferm på en helt ny nivå. ja, jag är kär!
eftersom jag dock visste att det kunde bli ett problem med malva så nämnde jag det i förra inlägget och föreslog t.o.m. en delning av jackie, för jag vill inte göra någon ledsen.
det har nu kommit fram att malva trots detta valt att göra det till en stor sak och har t.o.m. gått så långt så att hon kallat mig "fitta" på sin blogg, vilket jag inte kan acceptera.

jag vill bara säga det att jag inte tänker vika undan, jag älskar jackie och kan man inte tåla det behöver man inte yttra sig över huvudtaget! jag tänker inte heller gå ner mig till en så barslig nivå att jag börjar kalla folk "fitta" och liknande, det är bara lågt och tyder på dåligt självförtroende.
jag vill även säga att ryktena om att jag fortfarande skulle ha känslor för malva och gör det här bara för att få henne avundsjuk och liknande bara är RENA LÖGNER!!!

jag förstår såklart att det är du malva som spridit dessa lögner och vill bara säga det att om du inte slutar snart så kan du fan gå och SLICKA KISSIES BRUNKRÄMSINSMORDA FITTA! ha så kul!

denise 




Kommentarer
Postat av: martina

<3

2010-10-26 @ 13:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0