den INTE så snygga "maskeraden"

som ni vet så har vi ju en passion för maskerader, och att klä ut oss i allmänhet. jag t.ex. skulle nog gneta runt i min kostym större delen av dagarna om jag fick tag på en björndräkt!
som ni vet brukar vi ju även vara djävulskt snygga när vi klär ut oss.
men nyss så hittade jag bevismaterial över att man inte alltid kan lyckas.

det här är jag för ca två är sedan när vi skulle på en maskerad, som dock visade sig vara en helt vanlig fest utan en enda maskeradkostym att bjussa på. ja, förutom det här då!


denise


Kommentarer
Postat av: malin

hahahaha jag tyckte detta var den bästa haha

2010-11-09 @ 08:11:44
Postat av: martina

JAG LÄNGTAR TILL HP-MASKERADEN! haha och den kvällen var så jävla fresh! jag åt baconchips...du med kanske...

2010-11-09 @ 12:26:49
Postat av: malva

Jag gillar att ni åt baconchips! För det gör att jag Inte behöver gråta över att jag inte var med!

In Your Faces!

Jag har gjort knäck Denise! Den är good!

Jag ska äta riktigt mycket för din skull!

Så jag blir rund och gla, kexchokla!

2010-11-09 @ 13:13:18
URL: http://tjejensomkangrejen.blogg.se/
Postat av: denise

den kvällen var horribel!!! det värsta var kanske ändå att även om jag såg ut sådär så var jag en av de snyggaste på stället!

och ja, jag åt också baconchips. men jag skyller ifrån mig på mig alter ego.. eeh.. vad var det nu han hette? heter! han är inte död! lasermannen!

2010-11-09 @ 17:58:08
Postat av: Ilyasalvilde

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2011-05-09 @ 19:42:38
URL: http://ilyasalvilde.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0