till förmån för ett fattigt barn

okej nu är det som så att min jacka har bestämmt sig för att den inte vill vara med länge till verkar det som. så i ett desperat försök gör jag något som antagligen är straffbart för den här bloggen, men nöden har ingen lag. jag måste få ihop lite pengar, om än bara lite skrammel. jag tänker därför ge er den unika chansen att för en billig penning ta del av min garderob! här kommer lite gammalt skräp jag gärna blir av med! btw så ursäktar jag de extremäckliga bilderna, min dator håller även den på att dö såå...
inte orkade jag stryka heller, ha överseende!


stl 40, 30 kr 


stl m, 15 kr



stl m, 10 kr


stl 40, 15 kr


stl okänd, 20 kr



stl m/l, 25 kr

snälla köp nu, om inte för att ni vill så gör det av barmhärtighet!
mer kommer i framtiden när inte mitt huvud också dör..

denise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0