onzdag!

om ca tio minuter kommer jag att sätta mig på min cykel och flyga hem till fia! vilket betyder att jag kommer vara där ca fem.
sen kommer vi att spela spel och dricka vin och röka cigaretter på hennes balkong och snacka skit om allt och alla. det kommer ta några timmar. sen ska vi till biljard.
summan av kardemumman är att vi, kanske runt tiotiden, kommer att infinna oss på biljardkompaniet i kristianstad. jag ville mest berätta detta för alla som älskar mig och tycker att jag är det snyggaste som någonsin vandrat på denna jord, så att dessa kan komma dit för att träffa mig och eventuellt bjuda på en tequila eller två.
kom ihåg! när jag är full är jag ganska lättfotad.
tål att tänkas på!

xoxo
denise

Kommentarer
Postat av: malva

Du vet att jag tycker du är en snygg kvinna, men snyggast på denna jord vet vi båda att jag är! SRY!

Men du är klart snyggast i k-town!

Good luck with the guys! Do not ragg on gays!

2010-08-18 @ 16:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0