snö





jag vill först be om ursäkt om någon som ser detta tycker illa om mig för att jag la upp den där sista bilden. jag förstår dig i så fall. men jag tycker det finns något väldigt vackert i den och därför fick den komma med trots allt.

sen ville jag bara säga att det snöar ute, verkligen snöar! efter en promenad runt huset var den svarta ryssemössan vit och jag var blöt och kall. med andra ord så blir det lite bättre nu, för allt blir bättre med lite (helst en jävla massa) SNÖ!!

denise

Kommentarer
Postat av: malin

Alla bara tjatar om snö men jag har inte sett någon

?!

2010-10-21 @ 07:27:54
Postat av: malin igen

och ja bilderna var fina

2010-10-21 @ 07:28:29
Postat av: denise

men då har du fel på ögonen malin! eller så bor du i fel stad? här snöade det en jädra massa inatt!

2010-10-21 @ 10:24:36
Postat av: malin

nej nej, jag tror det har med städerna att göra! här haglade lite men annars är vädret..normalt. vad sjukt!

2010-10-21 @ 23:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0