någon dag

BRÖÖÖÖÖÖÖÖL!

hej, idag kommer jag använda den här bloggen som något slags känslomässigt skrotställe. för idag har jag varit så jävla duktig och effektiv (vilket är raka motsatsen till mitt normala tillstånd). och ändå känns inget bra!?

jag har liksom: varit på banken, betalat körskolan och fått mina böcker (som jag t.o.m. läst lite i) och varit på tatueringsstudion. jag har även stickat jädra massa, sett på harry potter, hämtat/lämnat saker som har legat i fel hem i evigheter och diskat! jag har även hunnit med en ganska lång fika!

trots allt detta har jag fedeångest eller något liknande och jag fattar inte varför.
kanske för att jag ska börja ta ett körkort som jag inte vill ha?
eller för att jag ska börja träna på måndag? det är ju liksom ångest på hög nivå!
tacka vet jag se på harry potter och käka knäck !

KNUBBIS=HELT OKEJ!



denise

Kommentarer
Postat av: Malva

JA! DU ÄR DEN SNYGGASTE JAG KÄNNER!

2010-10-24 @ 00:49:30
URL: http://tjejensomkangrejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0