eenie meenie



ja, nu har jag varit och motvilligt klippt mig. det var ju tur att jag gjorde det, för nu är jag fett snygg och cool!
idag fick vi jobb jag och matte. vi ska skrämma barn på skånes djurpark (vargslakteriet). jag gillar inte djurparken men när dom betalar mig istället för tvärtom kan jag leva med det för en dag.

jag vill även utlysa en stor varning:

BÖRJA ALDRIG  PÅ JUSTIN BIEBER PÅ SKÄMT!

det gjorde jag, nu tycker jag om honom tror jag. jag antar det eftersom jag numera låter han jävla skiva gå på repeat på högsta volym större delan av dagarna. snart kan jag texterna med. sen kanske danserna?
ja ingen vet vart det här kommer att sluta, så därför ville jag bara varna!

denise

Kommentarer
Postat av: martina

du blev jättefin! och jag vill se dig svänga till Justin Blöja (det är jättelikt blöja på norska, hans efternamn, tänker på det varje gång jag går på toa)(ja vi har blöjor på toaletten men det är för att min brors barn ibland vill bajsa och kissa här hemma hos oss, då brukar han göra det i dem, men nu är han nog för gammal).puss snyggo!

2010-10-20 @ 15:59:52
Postat av: denise

jag trodde först det var till hundarna och så tänkte jag som så att ni är ena sjuka jävlar! nu förstår jag ju att så är inte fallet. vi kan svänga till justin blöja tillsammans när dina ben läkt ihop igen tycker jag! <3

2010-10-20 @ 18:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0