lite si sådär i början av tisdagen den 2 november 2010

Den här dagen har väl varit sådär lagom mycket Norén. Men jag tror på morgondagen och jag tror på oss.
Förresten är barn och teater det bästa som finns, så jag antar att man kan säga att jag hade en ultimat dag igår. Men arbetslöshet gör en slö, jag var tvungen att sova i nästan ett helt dygn för att bli återställd igen. Och det kommer från tjejen som gick upp fem varje morgon, gick och la sig klockan tio och gick upp samma tid dagen efter.
Lola äter banan (hihi Denise) och jag har beställt en Joy Divison tröja. Tyckte jag förtjänade det.
Martina

Kommentarer
Postat av: denise

fyfan va taskig du är!

2010-11-02 @ 11:09:37
Postat av: martina

hon leker bara med den!

2010-11-02 @ 11:29:21
Postat av: Malva

Borde vara Morén istället! Peter är fajn!

2010-11-02 @ 18:51:46
URL: http://tjejensomkangrejen.blogg.se/
Postat av: martina

jag vet ju inte vem det är...

eller? var det han som gör musik som ni gillade sådär superironiskt mycket?

2010-11-02 @ 20:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0