det är inte det att jag inte gillar din katt

det är lördag morgon, klockan har inte tickat över nio än. ändå så har jag haft en fullspäckad dag känner jag! jag har ju

·vaknat ensam hos en främling
·chansat på vilken tid bussen hem går
·gått ut i kylan med oknytna kängor vilket resulterade i blöta fötter
·sett en fasan
·förfrusig fingrarna
·chansat rätt angående bussen och hoppat på
·blivit utstirrad av folket på bussen
·hoppat av inne i stan och gått hem
·fått förståelse för stirrandet då jag jag tittade i spegeln och något som liknade en sönderknullad tjackhora tittade tillbaka

och nej, jag tycker inte illa om din katt. jag har bara lite svårt för katter i allmänhet. din är ju faktiskt en av de bästa. fast jag föredrar nog ändå dig!


den här bilden är rolig då den hittades genom en sökning på google. sökordet var "denise kissar". hillarious, aight?

denise

Kommentarer
Postat av: martina

du er sa söd när du kissar!

2010-11-27 @ 22:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0