alla våra ansikten

säg något vi inte har varit utklädda till, och vi tar oss an utmaningen! harry potter är på väg, vänta bara.
här är mimi som marie antoinette på min födelsedag.
här är jag och mimi som den unga madonna.
så här ser ni inte denise och mig längre...eller jo.
gamla egyptier när denise firade sin födelsedag
denise och fia från yttre rymden.
denise är en galen hattmakare och mimi är hjärterdam när alice i underlandet närmade sig biografen.
jag, martina, som pirat i yngsjö när jimpa fyllde år.
ja, sen har vi varit håkan hellström, haft mustasch, varit i rymden igen, klätt oss som mrs lovett och inspirerats av the rocky horror picture show. jag vill ha mer!
martina

Kommentarer
Postat av: Malva

Ni har inte varit utklädda till bajs!

2010-11-03 @ 08:47:26
URL: http://tjejensomkangrejen.blogg.se/
Postat av: martina

men hur snyggt är det?

2010-11-04 @ 13:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0