Φ lång och meningslös text om till synes ingenting ♣ som är av värde för någon ‡ eller något egentligen Δ men jag lägger till några roliga ∞ tecken i rubriken för att muntra till det ♥ och jag tar gärna emot beröm då jag stickat tröjan själv! †




hej!
mitt namn är denise. det här är jag. vänta, säg inget! jag vet.. men tänk såhär istället: "vilken tur att det inte är jag". det brukar jag göra, typ när jag träffar på nazister. fast ibland hade det nog varit ganska skönt, att vara dum i huvudet på ett annat sätt. idag kröp jag ut ur mitt gryt och tog en sväng på stan, jag var nämligen tvungen att lämna in min stackars trasiga känga för att jag är så fasligt trött på att frysa om fötterna. ett jättekonstigt resonemang , eftersom jag bara sitter inlåst i mitt hem hela dagarna och inte alls är ute i snön och fryser om fötterna. fruktansvärt sorgligt egentligen eftersom jag har längtat efter vintern ända sen den förra tog slut. men jag har kommit fram till att december inte alls är en så bra månad trotts allt. snön är ju fin och julen (bortsett från musiken) är mysig och allt det där, men annars så är det faktiskt en ganska fruktansvärd månad. som om man öppnar själen och blir naiv i november och får sota för det i december. december är nog egentligen en "inseattduinteärvärd"-månad. eventuellt en "vadtroddedu"-månad. december är med andra ord en månad som går ut på att spenderas i sängen, liggandes i fosterställning iförd stora sunkiga tröjor och rödgråtna ögon. lägg till en förkylning på det, vilket innebär att man matchar sina uppsvällda ögon med en slemmig mustach och häver ur sig några sexiga rosslingar emellanåt. vill man kan man ju, när man ändå är igång, passa på att bli deprimerad och få små trevliga migränanfall då och då. ja och sen är ju allt förstört! då har man ju ingen lust för ett nytt år, man vet ju att allt bara kommer börja om från början igen, vilket känns sjukt ovärt! dessutom så är ju nyårsafton den överjävligaste äckligaste skitdagen som någonsin existerat, därav detta årets s.k. bojkott! trotts den har jag tänk skaffa mig några löften. typ: göra en lista på böcker jag vill läsa och läsa dom, flytta till gotland, spara pengar och införskaffa en massamassamassa tattar, absolut inte bli kär i någon oavsett vad och typ.. bli snygg! fast det sistnämda har jag ju haft som löfte varje år så länge jag kan minnas och det har ju inte blivit så mycket av, så den får vara en "om jag har tid och lust"-punkt!
jag funderar även på att sluta: hata lyckliga människor och stimmiga barn (man får inte önska livet ur dom, inte ens när man har migrän) och röka. önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: malva

Snygg denise, det är du! Fjanterier att säga annat. Jag har tittat på bilder, du har haft tusen olika stilar, okej, kanske inte tusen, men många och du har fan lyckats med varenda en av dem!

Så den har du redan!

Och det där andra, jag skulle mer vilja säga att julen är fett ovärd och månaden i sig är rätt okej. Du borde bara se på livet såhär: jag är fett värd!

2010-12-24 @ 02:56:12
URL: http://tjejensomkangrejen.blogg.se/
Postat av: malva

tröjan är mkt fin! Det vet du!

2010-12-24 @ 02:56:48
URL: http://tjejensomkangrejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0