ring klocka brinn

jan säger: ring klocka ring
jocke säger: brinn pengar brinn
exakt NU (när jag skrev NU) så slog klockan tolv. det innebär att jag helt seriöst har överlevt år 2010. frågan är bara om grannens hund kommer göra detsamma, den låter smått hysterisk och i behov av en kram.
själv drar jag ner persiennerna och lägger mig med hemsöborna tryggt i min famn. och med värmekudden i svanken. mmmmmmyyyzzzzz, som en viss person hade beskrivit det.
eller nej, hon hade aldrig beskrivit strindberg som något bra...


jag funderar faktiskt även på att låta 2011 vara ett bloggfritt år.

denise, ser lite sliten ut?
det är okej om du knullar med andra!

Kommentarer
Postat av: malva

ja, du verkar också vara lite död i inspirationsdelen av hjärnan!

Vi har sett dig borsta tänderna nu!

2011-01-03 @ 23:39:29
URL: http://tjejensomkangrejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0